Joline Personlig Tränare & Diabetes Typ 1

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Dagens Form Check!

Av Joline - 13 augusti 2012 22:35

   


 Kändes bra i morse när jag tog dessa bilder, nu skulpteras det på en annan nivå, och det är inte en dans på rosor, men just go for it!! Samtidigt nu börjar jag också mentalt att förbereda mig på att detta inte är för evigt, ska snart börja skolan och då måste jag ha energi till att följa med på allt som innebär både ett läshuvud och kunna vara med på ALLA träningsmoment som ska göras för att jag ska få diplom i diverse kurser!!   Men kommer verkligen inte att släppa allt vind för våg, Då jag faktiskt har hållt på i 6 månader..med sammanlagt kanske 2 veckor som inte jag har haft lika exakt koll som när jag var i turkiet bland annat... 
Men förutom detta har jag kört på.. 


 

Och detta som jag faktiskt har format och skapat fram är jag stolt över till 100%    och jag tackar ALLA GOINGAR som funnits vid min sida sen dag 1, Ni är BÄST!!   

 

Jag kan säga helhjärtat att jag hade verkligen gjort om detta flera gånger om... tycker det har varit en riktigt spännade resa, jag har hittat min grej    Och det är inte alltid kul, fruktansvärt vissa dagar.. och jag har endå/är inte eller kommit ner till en sån extremt låg fett% men det känns... men jag love att skulptera fram muskler!!   

Kommer absolut göra detta igen, och förhoppningsvis med ett annat utgångsläge... Fy fan för att skala av dessa fett mängder, tar ju hemskt lång tid innan det roliga börjar hända, i form utav att man ser sina muskler på ett mer definierat sätt... Kommer i fortsättningen vara betydligt mer varsam med min kropp, och verkligen tänka på vad jag stoppar in i mina celler... 



Jag har fått äta upp det igen kan man säga, hahahah   

 

Här kommer lite bilder från resans gång, =)

 

                                                                                                                                                                                                                              

   

                                                                                                                                                                                                                                                                         

   

 

 

 

 

 


Mentala förberedelser är på ingång MEN jag har endå några dagar till på mig att köra på min goda äggvita, torsk, ris, kyckling, Yes!! Men kändes väldigt skönt att få skriva av sig lite om vart mina tankar just nu är..  

 

Godnatt Säger VI..   

 

 

 

 


 
 
Ingen bild

Malin

14 augusti 2012 10:52

Du är helt enastående och du ska vara extremt stolt över vad du åstadkommit..
Du är en fantastisk inspirationskälla till många och även mig!
Starka vackra Joline! <3

Joline

14 augusti 2012 23:24

Tack Malin! Du är själv en riktig *stjärna* och du ger sån fin energi, och massa positiva tankar och härliga ideer! Du har utan tvekan gjort otroligt mycket för mig på denna diet resa..
Såna människor som dig vill man bara omringas av, på diet eller ej... men i din närvaro blir allt roligt och det som kändes tungt för stunden blir som bortblåst =) Du är en riktig Solstråle!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joline - 23 oktober 2013 00:01

Har inte bloggat på väldigt länge..så därför väljer jag att skippa detta ett bra tag framöver, då tiden tyvärr inte finns just nu! men jätte kul att just du hitta hit! :-) finns möjlighet och intresse att följa mig på instagram där jag uppdaterar bet...

Av Joline - 18 juni 2013 10:10

I helgen var jag och några vänner på alströmertrofen nybörjartävling i classic bb, bodyfitness och bodybuilding :-) riktigt kul och grymt duktiga deltagare!! Och vilken motivation man själv får, en riktig kick! I söndags var det först PT kund på ...

Av Joline - 8 juni 2013 22:48

Jag är nu äntligen hemma!! Borta bra men hemma bäst, Var dock otroligt jobbigt att ta farväll av all på skolan. Jag grät och skratta om vart annat. fyy =( men som sagt vi ses snart igen. Kramar i massor till er alla!!!     Vi hade också sista ...

Av Joline - 26 maj 2013 12:41

   Natten mellan torsdag och fredag så vakna jag utav att min insúlin pump larma!!! jaha stop i slangen tänkte jag... Men icke =( Knapp fel, hade varit intryckt längre än 3min..detta har häntmig en gång tidagre..den är helt sönder och man får byta ...

Av Joline - 23 maj 2013 21:47

I måndags vid 10-fikat fick jag svar att jag klarat alla 4 delarna på den Teoretisk delen av av PT provet. Näringslära, muskelfysiologi, träningslära Och beteende. GÖTT!!!! säger jag sååå underbart skönt och det käns verkligen toppen bra    Nu har...

Joline


Välkommen! Joline heter jag, haft typ 1 diabetes sen 2års ålder. Med tanke på att jag har Diabetes har jag alltid behövt tänka på min kost samt att regelbunden träning är viktig för att jag ska må bra.

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga Mig

2 besvarade frågor

Länkar


Skapa flashcards