Joline Personlig Tränare & Diabetes Typ 1

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

En Höstdag På Lillsved!!

Av Joline - 28 oktober 2012 13:04

Det är så underbart att vara här på Lillsved!!    

Förra veckan belv jag också godkänd i spinningen 

Så nu är jag också spinninginstruktör    Jätte kul verkligen!!

 

Helgen har varit helt underbar, lördagen startades med att gå upp extremt tidigt för att åka till Budo & Fitness Megastore som är en sportbutikskedja med specialinriktning på kampsportsprodukter.    de hade öppet hus dem firade 20år med 20% så då kan det vara bra att passa på!! blev ett par träningsbyxor några bars och celsius!

 

 

   

 

 

Sen in till stockholm där min kompis skulle ge blod,   vidare till nacka för att inhandla lite mat inför kvällen och verkkligen njöt av att vara lite utanför skolan och få lite andra intryck... hela dagen var lugn och man fyllde verkligen på med härlig energi till max...  

 

Blev ingen träning igår så nu är kroppen taggad till max!!! Vill inget hellre än att bara få köra ett härligt pass, och detta kommer givetvis att ske senare då det är ett brutalt benpass som ska köras...    

 

härlig bild från en lugn morgonpromenad i morse mitt i ingenstans Underbart!!

 

 

 

Har lite roliga recept med som jag ska testa och som jag givetvis kommer att lägga ut här!! önskar alla en jätte mysig söndag!  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joline - 23 oktober 2013 00:01

Har inte bloggat på väldigt länge..så därför väljer jag att skippa detta ett bra tag framöver, då tiden tyvärr inte finns just nu! men jätte kul att just du hitta hit! :-) finns möjlighet och intresse att följa mig på instagram där jag uppdaterar bet...

Av Joline - 18 juni 2013 10:10

I helgen var jag och några vänner på alströmertrofen nybörjartävling i classic bb, bodyfitness och bodybuilding :-) riktigt kul och grymt duktiga deltagare!! Och vilken motivation man själv får, en riktig kick! I söndags var det först PT kund på ...

Av Joline - 8 juni 2013 22:48

Jag är nu äntligen hemma!! Borta bra men hemma bäst, Var dock otroligt jobbigt att ta farväll av all på skolan. Jag grät och skratta om vart annat. fyy =( men som sagt vi ses snart igen. Kramar i massor till er alla!!!     Vi hade också sista ...

Av Joline - 26 maj 2013 12:41

   Natten mellan torsdag och fredag så vakna jag utav att min insúlin pump larma!!! jaha stop i slangen tänkte jag... Men icke =( Knapp fel, hade varit intryckt längre än 3min..detta har häntmig en gång tidagre..den är helt sönder och man får byta ...

Av Joline - 23 maj 2013 21:47

I måndags vid 10-fikat fick jag svar att jag klarat alla 4 delarna på den Teoretisk delen av av PT provet. Näringslära, muskelfysiologi, träningslära Och beteende. GÖTT!!!! säger jag sååå underbart skönt och det käns verkligen toppen bra    Nu har...

Joline


Välkommen! Joline heter jag, haft typ 1 diabetes sen 2års ålder. Med tanke på att jag har Diabetes har jag alltid behövt tänka på min kost samt att regelbunden träning är viktig för att jag ska må bra.

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga Mig

2 besvarade frågor

Länkar


Skapa flashcards