Joline Personlig Tränare & Diabetes Typ 1

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

2013!! Nya Tag

Av Joline - 2 januari 2013 15:32

2013 är här! Känns toppen! Nu är det fem månader kvar på Lillsved kommer gå fort! På både gott och ont, men det kommer vara underbart när jag är helt klar med min utbildning en gång för alla.. 

Är inne på mitt tredje år av studier nu. Men som sagt fem månader av tre år är ingenting   

 

Julen firades i Thailand..Vi var i Ao Nang och en natt på Phi Phi...

12 dagar med både tränig, avkoppling, och några utekvällar   

 

   

 

   


 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

   

 

 

 





 

 




  

 

Efter Thailand var jag hemma på Lillsved i två dagar, sen vidare till hem till Göteborg där jag firade nyår. Jätte skönt att komma hem   

 

Innan blev det inte så mycket gym alls, körde mest på med spinning, Men nu äntligen har jag hittat tillbaka och motivationen är på topp igen, extra kul blir det också med sällskap, då man verkligen tar vara på dessa passen eftersom att det inte kan bli lika ofta nu. 

 

 

 

 


Kul Benpass!! =) som avslutades med spinning så klart!

Första passet efter semestern!

 

 

Lycka att vara tillbaka på Lillsvedsgymet!

 

 

 

Åter i Gbg mot gym, Matlådor packade,!!

 

 

Gott Nytt ÅR!!!!

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joline - 23 oktober 2013 00:01

Har inte bloggat på väldigt länge..så därför väljer jag att skippa detta ett bra tag framöver, då tiden tyvärr inte finns just nu! men jätte kul att just du hitta hit! :-) finns möjlighet och intresse att följa mig på instagram där jag uppdaterar bet...

Av Joline - 18 juni 2013 10:10

I helgen var jag och några vänner på alströmertrofen nybörjartävling i classic bb, bodyfitness och bodybuilding :-) riktigt kul och grymt duktiga deltagare!! Och vilken motivation man själv får, en riktig kick! I söndags var det först PT kund på ...

Av Joline - 8 juni 2013 22:48

Jag är nu äntligen hemma!! Borta bra men hemma bäst, Var dock otroligt jobbigt att ta farväll av all på skolan. Jag grät och skratta om vart annat. fyy =( men som sagt vi ses snart igen. Kramar i massor till er alla!!!     Vi hade också sista ...

Av Joline - 26 maj 2013 12:41

   Natten mellan torsdag och fredag så vakna jag utav att min insúlin pump larma!!! jaha stop i slangen tänkte jag... Men icke =( Knapp fel, hade varit intryckt längre än 3min..detta har häntmig en gång tidagre..den är helt sönder och man får byta ...

Av Joline - 23 maj 2013 21:47

I måndags vid 10-fikat fick jag svar att jag klarat alla 4 delarna på den Teoretisk delen av av PT provet. Näringslära, muskelfysiologi, träningslära Och beteende. GÖTT!!!! säger jag sååå underbart skönt och det käns verkligen toppen bra    Nu har...

Joline


Välkommen! Joline heter jag, haft typ 1 diabetes sen 2års ålder. Med tanke på att jag har Diabetes har jag alltid behövt tänka på min kost samt att regelbunden träning är viktig för att jag ska må bra.

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga Mig

2 besvarade frågor

Länkar


Skapa flashcards