Joline Personlig Tränare & Diabetes Typ 1

Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Ikväll Ska Vi iväg på BLAST NIGHT!

Av Joline - 2 februari 2013 12:12

 


Ikväll ska vi iväg på detta, Jag och min goa Annika   Årets hetaste inspirationskväll för alla träningsglada!  


Veckan har varit mycket tränig, och igår så avslutades den med lite härliga Marklyft och  maxlyft, då det är uppsatta listor i gymet på skolan som ska ge oss motivation och inspiration till att nå nya höjder. Hade först inte tänkt göra detta, men eftersom att jag aldrig tidigare maxat i ngon av dessa övningar så hade det varit kul att faktiskt veta vad man tar i följande:


Bänkpress, Marklyft, Knäböj, Chins, Dips, Burpees/1min.


 


 


 

Så igår var man helt slut   Men ett härligt pass!! Grymt jobbat av oss alla =)

Imon är det maxlyft i bänkpress! så idag ska hela kroppen få vila.


Annars går det bra, och jag håller på mycket med min träning, kost och diabetes och en hel del skola.. Min träning kost och diabetes är inget jag funderar så jätte mycket över..utan det bara flyter på..och det är skönt, det gäller bara att man palnerar och ligger lite före så går desom en dans. igår gjorde jag mina proteinpannkakor som jag snart ska äta nu till lunch innan vi beger oss in till Stockholm.


 


Sen har det övats på vårat Body Pump pass med! =) ska bli jätte kul att får redovisa detta för klassen...nästa fredag!!   


 


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joline - 23 oktober 2013 00:01

Har inte bloggat på väldigt länge..så därför väljer jag att skippa detta ett bra tag framöver, då tiden tyvärr inte finns just nu! men jätte kul att just du hitta hit! :-) finns möjlighet och intresse att följa mig på instagram där jag uppdaterar bet...

Av Joline - 18 juni 2013 10:10

I helgen var jag och några vänner på alströmertrofen nybörjartävling i classic bb, bodyfitness och bodybuilding :-) riktigt kul och grymt duktiga deltagare!! Och vilken motivation man själv får, en riktig kick! I söndags var det först PT kund på ...

Av Joline - 8 juni 2013 22:48

Jag är nu äntligen hemma!! Borta bra men hemma bäst, Var dock otroligt jobbigt att ta farväll av all på skolan. Jag grät och skratta om vart annat. fyy =( men som sagt vi ses snart igen. Kramar i massor till er alla!!!     Vi hade också sista ...

Av Joline - 26 maj 2013 12:41

   Natten mellan torsdag och fredag så vakna jag utav att min insúlin pump larma!!! jaha stop i slangen tänkte jag... Men icke =( Knapp fel, hade varit intryckt längre än 3min..detta har häntmig en gång tidagre..den är helt sönder och man får byta ...

Av Joline - 23 maj 2013 21:47

I måndags vid 10-fikat fick jag svar att jag klarat alla 4 delarna på den Teoretisk delen av av PT provet. Näringslära, muskelfysiologi, träningslära Och beteende. GÖTT!!!! säger jag sååå underbart skönt och det käns verkligen toppen bra    Nu har...

Joline


Välkommen! Joline heter jag, haft typ 1 diabetes sen 2års ålder. Med tanke på att jag har Diabetes har jag alltid behövt tänka på min kost samt att regelbunden träning är viktig för att jag ska må bra.

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga Mig

2 besvarade frågor

Länkar


Skapa flashcards